KONTUR

Заедно в час

Нова визия. Повече възможности.

Новата визия на „Заедно в час“ залага на модерно, изчистено лого с българско начертание на кирилицата. Логото не е статично и фиксирано, а може да се използва в най-разнообразни комбинации и конфигурации, без да губи своята разпознаваемост. Вместо непроменлив графичен елемент, залагаме на създаване на цялостен визуален език, който разширява възможностите за загатване на различни науки и дисциплини и сугестира за процеса на обучение.

Гъвкав брандбук. Висока разпознаваемост.

Създадохме разнообразие от графични мотиви и фонове, които да се използват в комбинация с логото на различните комуникационни материали на „Заедно в час“. Използвани са цветовете от логото и елементи от страници на тетрадки, неизменна част от живота на обучаващите се. Въвеждането на елементи, толкова познати на всички, но използвани в цветовете на бранда, го кара да изглежда близък и достъпен и постигаме максимална приемственост.

Жив визуален език.

Огромното разнообразие от символи и елементи, характерни за различните видове формули от науките, с които всеки обучаващ се се среща, дава възможност за създаване на наистина жив и „дишащ“ визуален език. Тъй като съответните графични символи свободно се включват в оформлението на логото, те разширяват възможностите за създаване на допълнителни елементи на бранда и карат логото да изглежда като едно цяло с всеки комуникационен материал, на който присъства.

Традиция без застой.

Преминаването от старата визуална идентичност към новата трябва да се случи естествено, за да запазим разпознаваемостта за тези, които вече познават „Заедно в час“. За целта е запазен основният цвят от старата идентичност – светлозелено, а сивото е заменено с по-тъмен и студен зелен цвят. Шрифтът отново е санссерифен, но кондензираното му начертание с две различни дебелини добавя характер, контраст и по-модерно присъствие.

Стилно, но достъпно.

Фиксираната цветова схема и шрифт на логотипа дават на новата визия усещане за стил и високо качество. Премахването на графичния елемент с книгата е необходима стъпка, защото обучението вече се случва по множество различни начини и печатната книга не е единственият източник на информация и присъствието ѝ в логото може да създаде грешна асоциация с издателска дейност. Вместо това фокус са формулите, характерни за различните сфери на науката, и обучението като процес на развитие и израстване.

Отворени за развитие.

Строгите правила на брандбука могат да обезсърчат всеки дизайнер и да доведат до разпадане на визуалната идентичност или настъпване на скука във визуалните материали на бранда. Затова избрахме да разработим брандбук с няколко прости и ясни правила, и безкрайна възможност за експериментиране и развитие на графичната идентичност на „Заедно в час“.

Различни езици. Общ визуален речник.

Логото е разработено така, че адаптацията му на английски език е абсолютно безпроблемна и английският вариант носи същото усещане и послания както българския. Общият визуален речник на бранда работи еднакво добре и на двата езика и има потенциал да се използва за основа на множество други адаптации, както и за създаване на подбрандове и обозначаване на различни инициативи и активности като част от дейността на „Заедно в час“.


stoyan