Списание #Влогър

Издателска стратегия и портфолио на ЕГМОНТ не се определят от „марки, брандове и лицензи“, а от това, което децата и тийнейджърите обичат да четат

В отговор на огромния интерес на тийн аудиторията в България към YouTube знаменитостите „Егмонт” издава ексклузивно издание. #ВЛОГЪР ще бъде по местата за продажба на вестници и списания от 10 октомври, а на корицата му са двама от най-популярните български влогъри Емил Конрад и Цветослав Цонев – Цуро.

Изданието е разработено от екип на „Егмонт“ и е резултат от стратегията на издателството да следи интересите на читателите си и да представя иновативни проекти, вдъхновени от дигиталния свят. Чрез него тийнейджърите ще надникнат в света на успешните влогъри от България и света и ще научат повече за своите любимци. Очакват ги любопитни факти, практични съвети от YouTube звездите, интервюта, страхотни плакати, забавен тест и други изненади.

В световен план талантливите автори на дигитално съдържание набират изключително голяма популарност сред тийнейджърите и са на път да засенчат традиционните знаменитости. У нас ситуацията не е по-различна. Последователите на Емил Конрад в YouTube са повече от 185 хиляди души, на Цветослав Цонев – Цуро са над 94 хиляди, а на много други български влогъри надхвърлят 30 хиляди души.

#ВЛОГЪР ще се появи на пазара в същия ден, когато излиза обновеното издание на „Нещата, на които не ни учат в училище: [НЕ] продължението“ от Емил Конрад. Първата книга на влогъра се превърна в издателска сензация в началото на тази година със своите над 40 хиляди продадени екземпляра.