ТИП РАБОТА
Редизайн на лого и фирмен стил

Издателство Клевър бук

Създадено през 2010 г., „Клевър бук“ е водещо издателство на образователни книжки и занимателни карти в България.

По повод десетия си рожден ден през 2020 г. ни възложиха редизайн на логото им. Темата на десетата годишнина беше „Промяната“. Поставихме си за цел новата им визия да остане вярна на духа им, но да бъде по-балансирана и по-зряла от досегашната.

Множеството ярки цветове на старото лого заменихме с две цветни гами – топла и студена, всяка от които съдържаща 4 цвята, и създадохме система, по която те да се съчетават в логото.

СТУДЕНА ГАМА

Цветовете ѝ внушават спокойствие, вглъбяване и концентрация, стимулират интелектуалната дейност и духовното израстване. Те са препратката към образователния елемент в продукцията на издателството.

ТОПЛА ГАМА

Цветовете ѝ говорят за енергия и творчески порив, полет на въображението и съзидателна сила. Те са връзката със занимателните продукти на издателството, детските игри и забавленията, които очакват малките читатели.

Разделихме логото на два компонента: „Издателство“ и „Клевър бук“. Всеки от тях може да се ползва в който и да е от цветовете на двете гами, но заедно трябва да присъстват само в цветове или от топлата, или от студената гама.

Освен в посочените цветове, логото може да се ползва и в монохромен вид.

Логото може да се ползва както във вариант, в който „Клевър бук“ е изписано на два реда, така и във вариант на един ред.

Оригами

Създадохме 7 допълнителни графчни елемента, вдъхновени от изкуството на хартиената пластика оригами. Всеки от тях има собствено специално значение.

Графичните елементи могат да се ползват както самостоятелно, така и в комбинация с логото, за да обозначават различни продуктови линии на издателство.

Освен във вариант на кирилица, логото е разработено и в такъв на латиница, който следва всички горепосочени правила и зависимости.

КОМУНИКАЦИОННИ МАТЕРИАЛИ